I per fi… La rutina

La rutina és una intrusa que ha arribat, sense avisar, imposant-se de forma clara e ineludible a la meua vida. Ha arribat com el vent, un dia, estava prenent el cafè del matí ( si, el mateix cafè, a la mateixa cafeteria, un acte que inconscientment es repetia dia a dia) i em vaig adonar, que de cop i volta estava aquí, i ha vingut per quedar-se, almenys en un espai temporalment indefinit, suficientment curt per no asustar-me i suficientment llarg per a ser significatiu. Els que em coneixeu sabeu que soc amant de les petites coses de la vida, com l’Amelie de Jean-Piere Jeunet que caminava pels carrers de Monmatre, i així us puc contar que he aprés a estimar la rutina, he aprés a gaudir del plaer que suposa demanar sempre un cafè i un croissant mentre llegeixc les noticies d’actualitat en un periòdic de paper. En un breu espai de temps m’he enamorat de la ciutat que m’acull temporalment: Barcelona, o #Barcemola , com m’agrada anomenar-la. He apres a valorar el temps, i he començat a comprendre per que a les grans ciutats sembla que tot-hom te pressa, per que aquí, on hi ha tanta gent, el temps es or i les distàncies són infinites. La rutina ha vingut i segurament desapareixerà de la mateixa forma, per que com vaig llegir un dia per algun racó perdut d’internet “El turista no sabe donde ha estado. El viajero no sabe donde irá” i jo amics, com a bona #viatjadorapermanent no se quin serà el següent pas. Finalment, i abans d’acabar aquesta mini reflexió sobre el plaer de la rutina us diré que us escriuré més, ja que ara tinc una agenda en blanc plena de temps per a que junts descobrim pas a pas aquesta nova experiència.

15941442_10154440888384615_1921058183221518955_n

See you soon

Júlia

#viatjadorapermanent

Anuncis

Deixa un comentari

